Norgesmestere for lag

Vi vant i helgen NM for voksne klubblag for tredje år på lag etter å ha vunnet alle seks matchene våre. Turneringen ble spilt i Bergen fra 13. til 16. mai der det var påmeldt 42 lag med totalt 219 spillere. Vi stilte denne gang med et juniorlag med Semen, Håvard og Louis supplert med vår trener Jacob. 

Det ligger en mer utførlig dekning av turneringen her: https://sjakkselskapet.no/wordpress/2026/05/13/nm-for-lag-3/

(Foto: Holly Hui og Eirik T. Gullaksen fra bergensjakk.no)

Leave a Reply